Wat heb je gedaan vandaag

Alle op- en aanmerkingen en voorstellen en natuurlijk ook kletspraat.

Moderator: intruder

Hans v.d. S
Contacteer:

Re: Wat heb je gedaan vandaag

Bericht door Hans v.d. S » 14 sep 2016, 00:16

vandaag weinig , maar afgelopen Zondag met ons vieren Jos, Rob Rollo , Rens en ik met een lekker gangetje over de IJsseldijk naar de "Leemkule" gereden net voor restaurant Bijsterbosch begon het zachies te regenen, jammer dan, gesloten i.v.m een verbouwing, dan maar doorrijden de regen was niet eens de moeite waard om de regenbroek aan te trekken, aangekomen bij de Leemkule stonden er een stuk of zes andere oud ijzer liefhebbers een tamme bedoening, waarschijnlijk door het niet te beste weer en dat er in Diepenveen een toerrit was.
De koffie en de broodjes smaakten er niet minder om. Het begon toch iets harder te regenen dus de regenbroek toch maar aangetrokken, voor niets dus we waren nog geen 1 km op de terugweg via Wezep richting Heerde, of een schaal zonnetje brak door, door de bossen van de NRD Veluwe, naar Vaassen gereden om vandaar uit naar Terwolde en Zutphen te gaan, daar afscheid genomen van Jos en via Steenderen, Doesburg en Angeren weer naar Arnhem, het blijft altijd prachtig rijden over en langs de IJsseldijken,
Voorlopig het laatste ritje in Nederland, zaterdag vertrekken naar Suriname wanneer het in NL. kouder begint te worden, misschien nog eind oktober naar de beurs in Barneveld als het weer het toelaat, anders gaat de brommer maar onder de deken voor de Winter
Zundapp 517 gts 50 LC 1975
Gilardoni 280 cil. 15 mm Bing Carb.
twv 15 x 41, blokfluitpijp

Rob
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Rob » 14 sep 2016, 09:11

Veel plezier in Suriname Hans.

Wilbert
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Wilbert » 14 sep 2016, 14:00

Wel jammer dat je het niet op het forum gezet had. Hadden er misschien nog wel een paar mee gewild.
Goede vakantie Hans.
Eerlijk duurt te lang........................

intruder
Contacteer:

Bericht door intruder » 14 sep 2016, 14:45

Hans een plezierige trip en behouden thuis. :roll: :roll:
En nu geen last meer van oud zeer :? :?
Laatst gewijzigd door intruder op 15 sep 2016, 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Zundapp 517
Intruder VS 800
a'j neet naor buutn gaot, kom ie ok nargens.

Hans v.d. S
Contacteer:

Bericht door Hans v.d. S » 15 sep 2016, 12:51

Ga ik even met een fijn gevoel op vakantie,
vorige week kreeg ik een mailtje van de UWV dat ze een vakature voor me hadden als afvalcoach bij de gemeente Arnhem, daarop gereageerd met de motivatie dat dat wel mooi aansloot op wat ik in het verleden gedaan had op het recreatiegebied en later op en rondom de Posbank in opdracht van OW van de Gem. Rheden cq. Ver. Natuurmonumenten, maar dat ik op vakantie was op de datum van het geplande gesprek, binnen een uur een uitnodiging voor vanochtend, met als gevolg dat de 2 p.z. medewerkers van de gemeente nadat ze ook de coordinator/begeleider van de afvalcoaches er bij hadden geroepen, maar hebben besloten me met ingang van half oktober in dienst te nemen, t0t eind december 2017, niet als afvalcoach, maar als meewerkend voorman afvalcoaches, met BOA aanstelling, gezien mijn ervaringen in de vorige jobs. enigste voor mij kleine nadeel, er moet zo nu en dan ook in de weekends gewerkt worden, maar staat wel een leuke compensatie tegenover
Ik heb mezelf maar even lekker getrakteerd op een lekkere cappucino met appelgebak, Bij thuiskomst stond de bevestiging al op de mail
Zundapp 517 gts 50 LC 1975
Gilardoni 280 cil. 15 mm Bing Carb.
twv 15 x 41, blokfluitpijp

Barney
Contacteer:

Bericht door Barney » 15 sep 2016, 16:08

Hans dat is goed nieuws gefeliciteerd :!:

Paul T
Contacteer:

Bericht door Paul T » 15 sep 2016, 16:43

Mooi man, gefeliciteerd! En nu dus zeker wel een goede vakantie!
Zundapps never die - they just speed away!

Zundapp 517
Zundapp 529
Zundapp 521-40
BMW K1100RS

Rein
Contacteer:

Bericht door Rein » 16 sep 2016, 00:24

Gefeliciteerd hans,
Dat is goed nieuws fijn om bevestiging te krijgen dat je nog in de markt ligt.
Succes met je nieuwe baan.
On the road again
Just can't wait to get on the road again
The life I love is making miles with my friends
Seein' things that I may never see again
And I can't wait to get on the road again

intruder
Contacteer:

Bericht door intruder » 16 sep 2016, 19:23

Afbeelding

Eindelijk eens normaal weer, kon nu de schuur weer in en daar bedacht ik om de Zwitserland tas (mijn oude video cameratas) op te zoeken deze zet ik met de reis volgend jaar vast achterop dus zonder spinnen kan er dan zo onderweg gemakkelijk bij, ik heb er een stevige bodem ingemaakt ook een riem en zet het met klemmen vast op de drager de olie kan in de beide buitenste vakjes het gereedschap in de voorste en in de tas nog genoeg ruimte voor onderdelen het regenpak /slot/verbandkitje/ enz.
er moet nog een zundappstripje op, we komen morgen toch bij massink :roll:
nu nog een kleine bagagerol op de kop tikken (nou ja een klein tasje is ook groot genoeg voor die paar hemden en onderbroeken)
Zundapp 517
Intruder VS 800
a'j neet naor buutn gaot, kom ie ok nargens.

Peter Wauben
Contacteer:

Bericht door Peter Wauben » 17 sep 2016, 17:55

Gefeliciteerd Hans met je nieuwe baan.

Vandaag even naar de oldtimerdag geweest hier in het dorp.Bij het wegrijden en probleem met schakelen, 1ste en 2de versnelling goed , 3de versnelling welles nietes erin te krijgen de 4de versnelling pakt hij helemaal niet. Ik heb zo'n vermoeden dat de schakelklok even na gekeken moet worden. Schakelpook springt ook niet lekker meer terug. Dat wordt dus een revisie en het koppelingsdeksel verwijderen.
Beetje balen , wou komende week naar De Veteranendag in Woerden met mijn dapp. Dat rijden kan ik waarschijnlijk vergeten.
Gts50 529-05-L8 bj:1983

Plaats reactie